Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

תאיר ראדה נופי גולן : פרשת זדורוב לא תסתיים גם אחרי כל הבדיקות רומן זדורוב הארץ : רומן זדורוב, פועל בניין שעבד במוסד, נעצר זמן קצר אחר כך, הודה ברצח ושחזר אותו.

תאיר ראדה נופי גולן : פרשת ×–×"ורו×' לא תסתיים ×'ם אחרי כל ×"×'×"יקות רומן ×–×"ורו×' ×"ארץ : רומן זדורוב, פועל בניין שעבד במוסד, נעצר זמן קצר אחר כך, הודה ברצח ושחזר אותו.. בן אדם לא קם בבוקר בבאר שבע, נוסע לבית ספר נופי גולן ומחליט לרצוח ילדה אקראית. רומן זדורוב, תייר אוקראיני בן 29 שעבד כרצף בבית הספר שבו למדה ראדה, הודה ברצח בפני מדובב משטרתי ובפני חוקריו. אותו תא שבו נמצאה ראדה ללא רוח חיים בדצמבר 2006. למעריב נודע היום (ראשון) כי א.ק שבה לארץ מחול לפני כחודשיים ומיד זומנה למסור עדות בימר. בתחקיר מקיף שיפורסם בהמוסף לשבת נחשפים ממצאים וראיות פורנזיות מזירת הרצח שלא נבדקו, מידע קריטי לכאורה שהובא לידיעת החוקרים בזמן אמת ולא נבחן לעומק.

יום הרצח היה עבורו היום האחרון בעבודת ריצוף מקלט בית הספר. בשנה הבאה תגיע גוונים לשעת המבחן, כשבוגריה. נופי גולן הוא בית ספר נורמטיבי פלוס. תאיר מסלול שעה אחרונה + זה תצלום מתוך תמונת פנורמה מחדר תיאטרון, שצילמו שני פעילים כמה שנים לאחר הרצח. חבריה לשכבה של תאיר ראדה, שנרצחה לפני ארבע שנים וחצי בקצרין, סיימו היום (ב') את לימודיהם בכיתה יב.

קשיו על ×
קשיו על ×"×'×' אילנ×" רא×"×" אימ×" של תאיר רא×"×" ×– ל מ×'×™×¢×" Facebook from lookaside.fbsbx.com
המניע לדבריו, היו גידופים שהטיחה בו ראדה. ביום הרצח עבד רומן זדורוב, אזרח אוקראיני הנשוי לישראלית, במקלט הנמצא מתחת לשירותים בהם נמצאה הגופה. הסיפור של תאיר ראדה מזמן חצה את כל הספקולציות והקונספירציות האפשריות. 13 שנות מאסר לאב שביצע עבירות מין בבתו הקטינה. הגילויים החדשים בפרשת רציחתה של תאיר ראדה, שנחשפו ביום חמישי, הציגו ממצאים שעלו מבדיקה גנטית של שערות שנמצאו בתא השירותים בבית הספר התיכון ''נופי גולן'' בקצרין. האישה שהואשמה ברצח תאיר ראדה, מפסיקה להסתתר ומתחילה לדבר. אם השם תיכון נופי גולן מוכר לכם, זה כנראה לא במקרה. תאיר ראדה יום אחרון נופי גולן.

תאיר ראדה מקצרין נרצחה בשנת 2006 ונמצאה מתה בשירותי בית הספר נופי גולן שבו למדה.

לאחר הרצח עצרה המשטרה את רומן זדורוב, פועל בניין שעבד בבית הספר. מי רצח את תאיר ראדה, רומן זדורוב זכאי, רצח תאיר ראדה, לעמוד בחקירה, שופטי בית המשפט, עורכי דין, להודות באשמה, שחזור רצח, פרטים מוכמנים, נטל ההוכחה, יעוץ משפטי, הכנה לחקירה. למעריב נודע היום (ראשון) כי א.ק שבה לארץ מחול לפני כחודשיים ומיד זומנה למסור עדות בימר. לאחר מעצרו שוחרר זדורוב, אולם כשבוע לאחר הרצח נעצר. 13 שנות מאסר לאב שביצע עבירות מין בבתו הקטינה. תלמידי נופי גולן בקצרין יצאו לחופש הגדול האחרון, ארבע שנים וחצי אחרי רצח חברתם לשכבה. השתתפות אחת מחברותיה של תאיר ראדה, זכרה לברכה, בתכנית הריאליטי, 'האח הגדול', העלתה שוב לתקשורת את פרשת הרצח ההוא, שאיננו יורד מן הכותרות. אם השם תיכון נופי גולן מוכר לכם, זה כנראה לא במקרה. רומן זדורוב, פועל בניין שעבד במוסד, נעצר זמן קצר אחר כך, הודה ברצח ושחזר אותו. בכניסה פינת חי קטנה עם ציפורי אהבה שמפירים את השקט, ומהקיר ממול מציצה אליך אחת מאותן מצלמות אלקטרוניות שהוכנסו לבית הספר לאחר הרצח לאור דרישת. הממצאים בזירה מראים כי לפחות שני בני נוער רצחו את תאיר ראדה. נופי גולן הוא בית ספר נורמטיבי פלוס. בית משפחתה של תאיר ראדה בקצרין עמד הבוקר (רביעי) שומם:

רומן זדורוב הורשע בביצוע הרצח בבית המשפט המחוזי בנצרת בשנת 2010 ולאחר שבית המשפט העליון. בדצמבר 2006 נרצחה הנערה תאיר ראדה בתוך מתחם בית הספר נופי גולן שבקצרין. למעריב נודע היום (ראשון) כי א.ק שבה לארץ מחול לפני כחודשיים ומיד זומנה למסור עדות בימר. לאחר הרצח עצרה המשטרה את רומן זדורוב, פועל בניין שעבד בבית הספר. הממצאים בזירה מראים כי לפחות שני בני נוער רצחו את תאיר ראדה.

רומן ×–×
רומן ×–×"ורו×' ×"×'יש ראי×" ×—×"ש×" ו×'יקש לשחררו לאלתר מ×"כלא וואל×" ×—×"שות from img.wcdn.co.il
שבוע לאחר הרצח עצרה המשטרה את זדורוב, פועל בניין אוקראיני בן 29. תלמידי נופי גולן בקצרין יצאו לחופש הגדול האחרון, ארבע שנים וחצי אחרי רצח חברתם לשכבה. נופי גולן הוא בית ספר נורמטיבי פלוס. בית משפחתה של תאיר ראדה בקצרין עמד הבוקר (רביעי) שומם: חבריה לשכבה של תאיר ראדה, שנרצחה לפני ארבע שנים וחצי בקצרין, סיימו היום (ב') את לימודיהם בכיתה יב. לאחר מעצרו שוחרר זדורוב, אולם כשבוע לאחר הרצח נעצר. בכניסה פינת חי קטנה עם ציפורי אהבה שמפירים את השקט, ומהקיר ממול מציצה אליך אחת מאותן מצלמות אלקטרוניות שהוכנסו לבית הספר לאחר הרצח לאור דרישת. השתתפות אחת מחברותיה של תאיר ראדה, זכרה לברכה, בתכנית הריאליטי, 'האח הגדול', העלתה שוב לתקשורת את פרשת הרצח ההוא, שאיננו יורד מן הכותרות.

סיימו את התיכון, בלי אחת מאלו שהחלו את הלימודים בו.

הסיפור של תאיר ראדה מזמן חצה את כל הספקולציות והקונספירציות האפשריות. הרוצחים מעולם לא נתפסו, ובמקומם יושב בכלא אדם חף מפשע בשם רומן זדורוב שהורשע בשוגג עי בית המשפט המחוזי. בכניסה לבית עמד עטוף כיסא גדול, העתיד להיות מוצב בבית כנסת שנבנה על שם תאיר. בתחקיר מקיף שיפורסם בהמוסף לשבת נחשפים ממצאים וראיות פורנזיות מזירת הרצח שלא נבדקו, מידע קריטי לכאורה שהובא לידיעת החוקרים בזמן אמת ולא נבחן לעומק. פיסת נייר הנקראת הזמנה אינה המלבין של המצפון. 13 שנות מאסר לאב שביצע עבירות מין בבתו הקטינה. ביום הרצח עבד רומן זדורוב, אזרח אוקראיני הנשוי לישראלית, במקלט הנמצא מתחת לשירותים בהם נמצאה הגופה. שבוע לאחר הרצח עצרה המשטרה את זדורוב, פועל בניין אוקראיני בן 29. גופתה התגלתה באותו ערב על ידי עובדי בית הספר וחברי משפחה, בתא נעול בשירותי הבנות. תאיר הייתה בת הזקונים של שמואל ואילנה ואחות לאחיה הגדולים רועי ואוהד, מוותיקי העיר קצרין. נופי גולן הוא בית ספר נורמטיבי פלוס. יום הרצח היה עבורו היום האחרון בעבודת ריצוף מקלט בית הספר. האם אילנה היתה בבית המשפט העליון והאב שמואל מאושפז בבית חולים.

פיסת נייר הנקראת הזמנה אינה המלבין של המצפון. מי רצח את תאיר ראדה, רומן זדורוב זכאי, רצח תאיר ראדה, לעמוד בחקירה, שופטי בית המשפט, עורכי דין, להודות באשמה, שחזור רצח, פרטים מוכמנים, נטל ההוכחה, יעוץ משפטי, הכנה לחקירה. 13 שנות מאסר לאב שביצע עבירות מין בבתו הקטינה. תאיר ראדה, נערה בת 13 וחצי מקצרין, נמצאה ללא רוח חיים בתא שירותים בבית הספר התיכון נופי גולן שבו למדה, ובגופה נתגלו חתכי סכין וסימני אלימות רבים. שבוע לאחר הרצח עצרה המשטרה את זדורוב, פועל בניין אוקראיני בן 29.

×™×
×™×"יעות אחרונות On Twitter ×"יום לפני 13 שנ×" נרצח×" תאיר רא×"×" ×'ת 13 ×'שירותים של ×'ית ×"ספר נופי ×'ולן ×'קצרין from pbs.twimg.com
האישה שהואשמה ברצח תאיר ראדה, מפסיקה להסתתר ומתחילה לדבר. גופתה התגלתה באותו ערב על ידי עובדי בית הספר וחברי משפחה, בתא נעול בשירותי הבנות. ביום הרצח עבד רומן זדורוב, אזרח אוקראיני הנשוי לישראלית, במקלט הנמצא מתחת לשירותים בהם נמצאה הגופה. חבריה לשכבה של תאיר ראדה, שנרצחה לפני ארבע שנים וחצי בקצרין, סיימו היום (ב') את לימודיהם בכיתה יב. בן אדם לא קם בבוקר בבאר שבע, נוסע לבית ספר נופי גולן ומחליט לרצוח ילדה אקראית. לאחר מעצרו שוחרר זדורוב, אולם כשבוע לאחר הרצח נעצר. האח של תאיר ישב אצל השכנים וצפה בשידורי האינטרנט בסלולרי, אבל לא רצה לדבר עם אף אחד. הבדיקה המחודשת שביצע המכון לרפואה משפטית אבו כביר הכתה גלים בציבור הישראלי וגם בקרב קהילת.

לפני שנרצחה כתבה תאיר ראדה על אהבה, אכזבה ומוות.

רומן זדורוב הורשע בביצוע הרצח בבית המשפט המחוזי בנצרת בשנת 2010 ולאחר שבית המשפט העליון. רומן זדורוב, פועל בניין שעבד במוסד, נעצר זמן קצר אחר כך, הודה ברצח ושחזר אותו. חבריה לשכבה של תאיר ראדה, שנרצחה לפני ארבע שנים וחצי בקצרין, סיימו היום (ב') את לימודיהם בכיתה יב. תאיר ראדה השם יקום דמה נרצחה בתא השרותים בבית הספר בצהרי היום.אנו המומים וכואבים את הרצח הנפשע ,מחבקים את אילנה שמואל רועי ואוהד נעמוד אתכם ונתמוך בכם בימים הקשים המצפים לכם.אנו מודיעים כי לא נפרסם כתבות ומאמרים עד תום ימי השבעה. תאיר מסלול שעה אחרונה + זה תצלום מתוך תמונת פנורמה מחדר תיאטרון, שצילמו שני פעילים כמה שנים לאחר הרצח. בדצמבר 2006 נרצחה הנערה תאיר ראדה בתוך מתחם בית הספר נופי גולן שבקצרין. כעבור שבוע, לאחר שכמה חשודים ברצח נחקרו ושוחררו, נעצר רומן זדורוב, פועל בניין שעבד בבית הספר שהעברית שבפיו לא הייתה רהוטה. לאחר מעצרו שוחרר זדורוב, אולם כשבוע לאחר הרצח נעצר. תלמידות נופי גולן ילמדו הגנה עצמית ? בית משפחתה של תאיר ראדה בקצרין עמד הבוקר (רביעי) שומם: מאוחר יותר הוא חזר בו מהדברים וטען כי נאלץ להודות בעקבות לחצים כבדים שהופעלו עליו. פיסת נייר הנקראת הזמנה אינה המלבין של המצפון. האם אילנה היתה בבית המשפט העליון והאב שמואל מאושפז בבית חולים.

רומן זדורוב, פועל בניין שעבד במוסד, נעצר זמן קצר אחר כך, הודה ברצח ושחזר אותו תאיר ראדה. הסיפור של תאיר ראדה מזמן חצה את כל הספקולציות והקונספירציות האפשריות.